שם העסק: מספר עסק: כתובת העסק:
תאריך ביקורת: מבצע הביקורת: מספר ביקורת:
סוג ביקורת: סטטוס ביקורת:
שם הלקוח: מזהה לקוח ( ח.פ / ת.ז):
סיכום ביקורת:
יש למלא את הטופס תוך 50 דקות.
לאחר 50 דקות לא ניתן יהיה לבצע שליחה לטופס.
לאחר 50 דקות לא ניתן יהיה לבצע שליחה לטופס.
*הדברים כתובים בלשון זכר לצורכי נוחות בלבד אך מיועדים לנשים ולגברים כאחד.
- א. מטרת שירות זה (להלן – השירות) היא לאפשר צפייה בדרישות שהוגדרו בביקורת והגשה מקוונת של מסמכים שהוגדרו במסגרת הליך קבלת אישור הרשות הארצית לכבאות והצלה (להלן – כבאות או כבאות והצלה לישראל) לנכס, עסק או אירוע.
- ב. השימוש בשירות אפשרי רק לאחר פתיחת תיק בטיחות אש באחד ממדורי הגנה מאש בכבאות והצלה לישראל ורק לאחר שהופק דוח סיכום ללקוח בתיק זה, בדרך המקובלת.
- ג.. בשלב זה השירות ניתן רק לעסקים טעוני רישוי.
- ד. השימוש בשירות אפשרי למי שהוא האחראי לנכס/עסק/אירוע אשר לו נפתח תיק כאמור, או אדם מטעמו. השימוש בשירות יתבצע באמצעות הזדהות במספר התיק , במזהה הלקוח ובמזהה המורשה לכניסה לטופס בשילוב עם סיסמא חד פעמית שמשתנה בכל כניסה מחודשת לטופס.
- ה. תתאפשר הגשה מקוונת רק של מסמכים שנקבע כי ניתן להגישם בדרך זו.
- ו. לא ניתן לבצע במסגרת השירות פעולות אחרות, ובכלל האמור לא ניתן להגיש שאילתות, בקשת הבהרות, השגות או ערעורים על דרישות סידורי בטיחות אש.
- ז. פרטי ההזדהות הם אישיים וחסויים וחל איסור על העברתם.
- ח. מובהר כי כל פניה לשירות לרבות הגשת מסמך בשירות, אשר יבוצעו תוך הזדהות בנתונים אלו, ייחשבו כפנייה או הגשה של האחראי לנכס/עסק/אירוע.
- ט. בכל מקרה של סתירה בין הנתונים בשירות לבין הנתונים הנמצאים בידי כבאות והצלה לישראל, ייקבעו אלו המצויים בידי כבאות והצלה לישראל.
- י. מובהר כי אישורי הגשת מסמכים בשירות אינם מהווים אישור כבאות לפעילות בנכס/עסק/אירוע. הצגת אישור הניתן בשירות כ"אישור כבאות" מנוגדת לדין, על כל המשתמע מכך.
- יא. בעיות טכניות ואחרות בשירות לא יהוו עילה לאיחור על פי המועדים הקבועים בדין, הרלוונטיים, לרבות בדיני התכנון והבניה, בדיני רישוי עסקים ובחוק הרשות הארצית לכבאות והצלה, התשע"ב- 2012, או על פיו. אם הגיע המועד האחרון להגשת מסמך וקיימת תקלה המונעת את הביצוע באמצעות השירות, יש לבצע את הפעולה המבוקשת בדרך מקובלת אחרת.
- יב. לכבאות והצלה לישראל לא תהיה אחריות נזיקית, חוזית או אחרת כלפי המשתמש ו/או כל צד שלישי, הנובעת מהשימוש בשירות זה או מהסתמכות על מידע המצוי בו, למעט אם צוין אחרת. כבאות והצלה לישראל לא תפצה את המשתמש ו/או כל צד שלישי על הפסד רווחים או הפסד הזדמנויות או כל נזק עקיף, מיוחד, תוצאתי או פיצוי עונשי כלשהו שנגרמו כתוצאה מהשימוש בשירות זה.
- יג. במקרה של פניות טורדניות באמצעות השירות, תהיה רשאית כבאות והצלה לישראל לאסור או לחסום, באופן זמני או קבוע, את אפשרות השימוש בשירות עבור התיק שבמסגרתו בוצעו פניות אלו ו/או עבור המשתמש.
- יד. כבאות והצלה לישראל עשויה להשעות או להפסיק לספק את הגישה לשירות למשתמש שהתעורר חשש כי אינו מציית לתנאי השימוש או לחלקם, או פועל באופן המנוגד לדין.
- טו. המידע ניתן כשירות לציבור ואינו יכול לשמש עילה לתביעה כלשהי | תנאי שימוש נוספים
- +
מספר תיק:
יעוד:
שם העסק:
כתובת העסק:
שם הלקוח:
מזהה לקוח ( ח.פ / ת.ז):
סוג ביקורת:
מספר ביקורת:
סטטוס ביקורת:
מבצע הביקורת:
תאריך ביצוע ביקורת:
הערות לביקורת:
יעוד:
שם העסק:
כתובת העסק:
שם הלקוח:
מזהה לקוח ( ח.פ / ת.ז):
סוג ביקורת:
מספר ביקורת:
סטטוס ביקורת:
מבצע הביקורת:
תאריך ביצוע ביקורת:
הערות לביקורת:
סך המסמכים שהעלית:
*שים לב - יש לצרף עד 30 מסמכים.
גודל מצטבר של צרופות שהועלו עד כה:
MB (סך כל הצרופות המותר בטופס הינו 45MB).
מומלץ לתת שם בעל משמעות לקובץ.
*שים לב - יש לצרף עד 30 מסמכים.
גודל מצטבר של צרופות שהועלו עד כה:
MB (סך כל הצרופות המותר בטופס הינו 45MB).
מומלץ לתת שם בעל משמעות לקובץ.
דרישות
|
פירוט הדרישות לפריט:
|
מסמכים שהתקבלו לביקורת
מסמך |
הוספת מסמכים כלליים חדשים לביקורת
מסמך כללי
מחק שורה מטבלת צרופות כלליות מחק מסמך |
- +
להלן רשימת אנשי קשר המורשים לצפיה בביקורת. במידת הצורך ניתן להוסיף ו/או למחוק מורשים
*הערה - אין חובת הזנה בלשונית זו.
משתמשים - בטאב זה ניתן להוסיף למחוק ולערוך את פרטי המשתמשים
מורשה
מחק שורה מטבלת מורשים מחק משתמש מורשה |