לידיעתך, מספר טלפון נייד יאפשר לנו לשלוח לך עדכון מצב הפנייה ב-סמס וליצור אתך קשר במקרה שנדרש להשלמת פרטים לפנייתך.
חובה למלא לפחות אחד מהנתונים הבאים: דואר אלקטרוני, פקס או כתובת (ישוב+ רחוב+ מספר בית)
באפשרותך לבחור הגשת פנייה במגוון נושאים בעניין אמצעי התחבורה השונים: אוטובוסים, מוניות מיוחדות ("ספיישל"), מוניות שרות ורכבות.
הגשת פנייה בנושאים: אמצעי כרטוס, תעריפים, הנחות, ערעורים על תעריף מוגדל ופניות נוספות אחרות יוגשו בסוג פנייה אחר.
אנא בחר את אמצעי הכרטוס בנסיעה בה הושת התעריף המוגדל
• כדי לצרף קובץ יש ללחוץ על שדה המסמך
• ניתן לצרף רק קבצי תמונה וקבצים בפורמט PDF
• על מנת להחליף או למחוק, יש לעמוד על סימן האטב וללחוץ על הלחץ הימני בעכבר
• הסריקה צריכה להתבצע בשחור-לבן וברזולוציה לא גבוהה מ-300 DPI. יש לוודא שהמסמך קריא.
• גודל מקסימלי לקובץ הוא MB 3
• ניתן לצרף עד 4 צרופות
שורה
מחק שורה |
באפשרותך לברר את מצב פניותיך במחלקת פניות הציבור של התחבורה הציבורית.
לקבלת מצב פניותיך יש להקליד את מזהה הפנייה שנשלח אליך במייל/מסרון/דואר ישראל ממשרד התחבורה.
ניתן לברר את מצבן של מספר פניות בבת אחת.
מזהה פנייה
מחק שורה |
מספר פניה | מיום | שם הפונה | מצב |