אנא בחר את השירות המבוקש
- +
פרטי התקשרות - אנא הזן את פרטיך:

לידיעתך, מספר טלפון נייד יאפשר לנו לשלוח לך עדכון מצב הפנייה ב-סמס וליצור אתך קשר במקרה שנדרש להשלמת פרטים לפנייתך.

אמצעי יצירת קשר

חובה למלא לפחות אחד מהנתונים הבאים: דואר אלקטרוני, פקס או כתובת (ישוב+ רחוב+ מספר בית)

כתובת
- +
טקסט בנושא הגשת פניה

באפשרותך לבחור הגשת פנייה במגוון נושאים בעניין אמצעי התחבורה השונים: אוטובוסים, מוניות מיוחדות ("ספיישל"), מוניות שרות ורכבות.
הגשת פנייה בנושאים: אמצעי כרטוס, תעריפים, הנחות, ערעורים על תעריף מוגדל ופניות נוספות אחרות יוגשו בסוג פנייה אחר.

- +

במידה וכן, צרף התיעוד בכרטיסייה מספר 4 (צירוף מסמכים).
במידה וכן, צרף התיעוד בכרטיסייה מספר 4 (צירוף מסמכים).
במידה וכן, פרט שמם ופרטיהם בתוכן הפניה.
במידה כן, פרט הגורמים בתוכן הפניה.

אנא בחר את אמצעי הכרטוס בנסיעה בה הושת התעריף המוגדל      

*בחר את הסיבה לבקשה להוספת תדירות(חובה לסמן לפחות סיבה אחת)
- +
הנחיות לצירוף מסמכים

• כדי לצרף קובץ יש ללחוץ על שדה המסמך

• ניתן לצרף רק קבצי תמונה וקבצים בפורמט PDF

• על מנת להחליף או למחוק, יש לעמוד על סימן האטב וללחוץ על הלחץ הימני בעכבר

• הסריקה צריכה להתבצע בשחור-לבן וברזולוציה לא גבוהה מ-300 DPI. יש לוודא שהמסמך קריא. 

• גודל מקסימלי לקובץ הוא MB 3

• ניתן לצרף עד 4 צרופות

קישור להקטנת גודל הצרופות

צרופות
שורה
מחק שורה
הוסף צרופה
- +
קבלת מצב פניה מקוונת - הרשות הארצית לתחבורה ציבורית

באפשרותך לברר את מצב פניותיך במחלקת פניות הציבור של התחבורה הציבורית.
לקבלת מצב פניותיך יש להקליד את מזהה הפנייה שנשלח אליך במייל/מסרון/דואר ישראל ממשרד התחבורה.
ניתן לברר את מצבן של מספר פניות בבת אחת.

בירור על פי מזהה פניה (ניתן להזין עד 20 מזהי פניה)
מזהה פנייה
מחק שורה
מספר פניה מיום שם הפונה מצב